View Single Post
Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Det er vell litt forskjell på å kjøpe en mobil til flere tusen kroner og å variere imellom klesplaggene du har hjemme (Noe som forsåvidt er gratis mtp. at alle har klær liggende fra før). Nøkkelordet er å bytte klær, ikke å kjøpe klær til mange tusen og vaske de hver dag. Ser ikke poenget ditt.



Du sammenligner klesbytte med plastisk kirurgi? Ser fortsatt ikke poenget.
Vis hele sitatet...
Nå er det ikke slik at alle har en dunge klær liggende hjemme. Det finnes foreldre som ikke er så flink til å ta vare på sine barn, som f.eks å spare så mye penger som overhodet mulig på barnet. Eller at de heller bruker pengene på noe helt annet enn å prioritere barnet.

Hvis du ikke "tolererer" at h*n kommer i blå bukse (som 90%? av befolkningen bruker dagligdags) 2 dager på rad uten å starte en "snakkis" vil jeg si at problemet bunner i samme rot som kirurgi og mobil eksempelet jeg kom med.

Sitat av SoppVandreren Vis innlegg
Poenget er at du får noen til å føle seg bra med å gi litt av deg selv, noe kjærester gjør stadig vekk. Å bruke en jakke man selv ikke er så veldig fan av men som kjæresten har jobbet utrolig hardt for å få tak i er null stress.
Vis hele sitatet...
Hva med hvis den jakken ikke passer inn på VGS da, eller andre steder en er 90% av tiden?

Så da spør jeg, ville du gått med samme type bukse 2 dager på rad (rene bukser hver dag) eller gått med en jakke du rett og slett følte deg total ukomfortabel og "rar" i. Hva passer best til andres standard?