View Single Post
Sitat av Jens1 Vis innlegg
Det samme kan jeg si angående mine barn som går i barnehage. De vil helt klart ha Iphone, for det er visst meget populært og om en tror det eller ei så er det faktisk flere barnehageunger som har egen telefon. Er det slik at jeg skal løpe ut å kjøpe Iphoner av den grunn?
Vis hele sitatet...
Det er vell litt forskjell på å kjøpe en mobil til flere tusen kroner og å variere imellom klesplaggene du har hjemme (Noe som forsåvidt er gratis mtp. at alle har klær liggende fra før). Nøkkelordet er å bytte klær, ikke å kjøpe klær til mange tusen og vaske de hver dag. Ser ikke poenget ditt.

Sitat av Jens1 Vis innlegg
Samme med ei jente som har noen venniner som har tatt silikon i brystene. Da må jo hun løpe ut å gjøre det samme... Hvis hun gjør det da så kan hun bli med på "laget" og støte ut den neste jenta fordi hun har mer hengende bryster, og hvordan i all verden kan hun gå slik i det hele tatt?
Vis hele sitatet...
Du sammenligner klesbytte med plastisk kirurgi? Ser fortsatt ikke poenget.

Sitat av Jens1 Vis innlegg
Det her har mer med måten du uttrykker deg på, noe du var helt klar over når du skrev innlegget
Vis hele sitatet...
Poenget er at du får noen til å føle seg bra med å gi litt av deg selv, noe kjærester gjør stadig vekk. Å bruke en jakke man selv ikke er så veldig fan av men som kjæresten har jobbet utrolig hardt for å få tak i er null stress.