View Single Post
Sitat av hideout Vis innlegg
Mas på at det er innsovningsfasen som er problemet, at du blir liggende og gruble, så kanskje du er heldig og får innsovningstabletter(Imovane), er vel så og si eneste i den kategorien som er brukendes og ikke gir deg en jævlig hangover dagen derpå. De andre tingene de liker og skrive ut som vallergan, seroquel etc gjør deg helt zombie. Forøvrig kan Melanotin og fungere, selv det ikke akkurat gjør deg supertrøtt, men gir deg heller ingen hangover.
Vis hele sitatet...
Imovane var topp i noen dager, så ubrukelig. Hadde en god hangover helt i starten på de også. Av de to heller jeg helt klart mot Seroquel om man har langvarige problemer med å sove. Jeg hadde en liten dose og var kanskje litt zombie i starten men det var bare en liten tilvenningsfase. Etter det følte jeg meg fin og våken dagen etter. Greit å holde en god døgnrytme når man går på de, som det ellers også er mtp. søvn.

Men som det også er nevnt kan Melatonin være noe. Funker det så vil jeg tro det definitivt er å anbefale over både Imovane og Seroquel. Stikker du til legen og får noe som ikke funker så bare bestiller du ny time og fortsetter med det til du får noe som funker. Sikkert ikke alltid så lett for leger å finne det som passer ved førstegangskonsultasjon.