View Single Post
Dytter opp denne igjen siden jeg har et par spørsmål.

Stesoliden fungerte utmerket for flyskrekken. Jeg måtte ta 2 tabletter før avgang og 1 tablett til før neste flyavgang, samme på returen. Det var en enorm befrielse og jeg hadde en flott tur. Men, siden jeg har hatt en del tabletter til overs har jeg tatt to tabletter de gangene jeg har hatt angstanfall og sammenbrudd (sliter med kraftig depresjon). De har også fungert utmerket og har hindret meg i å skade meg selv, noe jeg vanligvis ville gjort når jeg får slike sammenbrudd. So where to go from here? Jeg har vell... Åtte tabletter igjen? Tror jeg? Husker ikke, jeg tok 10 mg for 20 minutter siden pga angstanfall og sammenbrudd og helvete. Har ikke gjort det hver dag for det skjer ikke hver dag. Kommer legen til å avvise meg om jeg går tilbake og forklarer situasjonen, at disse tablettene faktisk har fungert på sammenbruddene mine? Eller bør jeg gå til en annen lege kanskje? Kjenner jeg er redd for å gå tom siden effekten er så bra, og dagene etter er ganske fine fordi jeg lett kommer over knekken ved å ta Stesoliden når alt står på som verst.. Avhengig blir jeg jo ikke (tror jeg) når jeg bare tar dem ved sammenbrudd, som skjer i snitt en gang i uken, noen ganger kan det gå lengre tid.

Rusen minner meg litt om hasj, blir ekstremt avslappet og får ro i sjelen, bare at jeg slipper paranoiaen som jeg får når jeg røyker (som alltid varer i en time, uansett hvor forsiktig jeg er med røykinga). Er lenge siden jeg har røkt siden det påvirker psyken min veldig dårlig. Er rett og slett et dårlig rusmiddel for meg og passer meg ikke.

Dilemma...

Edit: Han legen min virket også veldig uinteressert, spurte lite spørsmål vedrørende angsten og depresjonen min. Var jo kun fokusert på flyskrekken selvfølgelig og jeg vet ærlig talt ikke om jeg tør å gå til han igjen. Ser for meg at han mistenker at jeg skal misbruke det eller noe... Noe jeg ikke har planer om når det faktisk hjelper.
Sist endret av Mafakkaz; 19. august 2016 kl. 19:45.