View Single Post
Takk for en interessant analyse. Du treffer imponerende bra.

Om det ikke brenner på dass, så ulmer det litt ihvertfall. Røykutvikling er det óg. Men la oss nå si at dette gjelder seg regninger som har hopet seg opp over noe tid. La oss si at jeg har utviklet periodisk angst for postkasser, og at alle regninger jeg har fått har blitt kastet uåpnet. Huslån, fellesgjeld og mobil-og internettregninger er det eneste som har blitt betalt. Studielån, strøm og denslags har ikke blitt betalt, og har nå gått til inkasso og lønnstrekk og fandens oldemor.

Den desidert største delen av huslånet er kun mitt lån. Men jeg deler en liten del av det med en annen person (kausjonist på en mindre del av låne), og denne personen må ikke under noen omstendigheter få vite om problemet mitt, noe jeg frykter skjer hvis jeg utvider lånet.

Beløpet har jeg faktisk ikke helt oversikt over enda, men jeg vil anslå at det er en plass mellom 30-50000. Ingen voldsomme summer, altså, men jeg tror fortsatt det svarer seg å betale ned alt med et kredittlån, og så heller betale ned på kredittlånet.

Håper dette oppklarer litt.

Edit: en part av denne gjelden er relatert til lyssky virksomhet som Myoxocephalus er inne på, om det skulle være av betydning.
Sist endret av Coleslaw; 4. august 2016 kl. 06:54.