View Single Post
Nietzschelist
kn^tte's Avatar
Trådstarter
Jeg er imponert over hvor mye tid både du Xasma og Entropi gidder å bruke på noe så totalt borkastet som en MBTI tråd på Freak.

Hvordan du bruker din ikke-eksisterende personlighetstype som argument for noe så tullete som det der, er jo helt på jordet. Du har ingen personlighet, du er en jævla enhjørning. Gratulerer særing, du er unik, et fantastisk fingeravtrykk smeltet sammen med et snøflak. Du er enestående. Du er den eneste som er sånn som deg. Det fins ingen i hele verden som er slik som du. Tenk det du, hele 7 billioner mennesker også finnes det bare én Xasma.

Jeg forstår ikke hvorfor du og Entropi skal drive å blande inn horoskop i denne tråden hele tiden. Kan dere la tråden få handle om det den skal handle om; MBTI og de 16 forskjellige personlighetstypene. Akkurat nå kupper dere tråden, slik som Entropi prøvde for noen uker siden også. Hold dere til MBTI, og diskuter det på en saklig måte, og ikke kom med spydige og slibrige kommentarer som er totalt usmakelige. Det er ingen grunn til at du skal komme med personangrep mot meg, når jeg kun opplyser om hva som er hovedtrekk, og kjennetrekk hos enkelte personlighetstyper.

Uansett hvor svada MBTI måtte være, har i det minste jeg kunnskap om de forskjellige personlighetstypene til å kunne uttale meg om hva som er de store forskjellene, og hvordan de ulike personlighettypene er satt sammen. Du kommer ikke med noe konstruktivt, og angriper person framfor sak. Vær vennlig å hold deg til topic og slutt å kjør uti grøfta hele tiden. Lag gjerne en ny tråd hvor dere to kan diskutere for dere selv hvor hjerneskadet MBTI er. Skjønner virkelig ikke hvorfor dere kaster bort tid og krefter her.
Sist endret av kn^tte; 28. juni 2016 kl. 16:34.