View Single Post
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Kanskje du burde lese innleggene du kommenterer litt nøyere?
Jeg postet kilden min i mitt innlegg nr 2 i denne tråden:
http://www.hegnar.no/Nyheter/Politik...-enn-noensinne
Vis hele sitatet...
Som påpekt i første innlegg, så er hva du stemmer ikke indikativt for at man skriver propaganda for det man leverte på en stemmeseddel. Ei heller betyr en stemme på AP at man ikke egentlig vil stenge grensene, man bare verdsetter andre saker høyere. Forsøket ditt på å redusere en person til at en stemme på et parti betyr deres fulle lojalitet og propagandaskriving for dem er direkte latterlig. Allerede påpekt, samt tatt eksempler på noen rikinger som viser netopp dette.

Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Det er vel heller du som driter deg ut her.
I følge Frank Aarebrot(AP-mann til tusen) sin statistikk som du linker til stemmer 18 % av journalister stemmer FRP eller Høyre.
Du har nettopp ved bruk av din egen kilde bevist at det er en meget stor differanse fra hva journalister stemmer, kontra hva resten av befolkningen stemmer.
Vis hele sitatet...
Hva er det du prøver å implisere? At media skal etterligne hva som ble stemt siste stortingsvalg? Folk bytter partier, journalister inkludert, så det du sier er direkte nonsens. Som om det er avisenes oppgave å se til at høyresiden har nok journalister som stemmer på de for å etterligne befolkningen. Ser du ikke hvilken absurd logikk du bruker her?

Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Jeg sier vi har forskjellige kilder, og det tolker du som at jeg "feiger ut" ? Jeg kommer med kilder fra finansavisen(Hegnar), du kommer med kilde fra journalisten.no...
Vis hele sitatet...
Som har pratet med professorer om statistikk fra nordiske mediedager og hvordan dette henger sammen. Det du har er en kilde som impliserer at stemme på parti betyr at man stiller seg helt bak dem og nærmest skriver propaganda for disse. Som jeg i 1. innlegg tilbakebeviser ved å bl.a. vise deg hvordan du finner artikler hvert eneste år om gjenger og innvandrerproblemer i Oslo.