View Single Post
Sitat av Kanoner Vis innlegg
Å ty til ekstremt hat pga. en isolert hendelse som melkes for hva den er verdt av høyreekstreme medier er ikke forståelig i mine øyne.

Jeg mener enkelte media blåser opp saker som tjener deres agenda. Ikke noe nytt det. Det er ingen grunn til at man skal bli xenofob pga. dette.
Vis hele sitatet...
Kunne ikke vært mer uenig... Én isolert hendelse?
Kudos til media for at de for en gangs skyld publiserer en artikkel ang. denne problemstillingen. Dette har da foregått i Oslo i over ett tiår, at innvadrere går i gjenger og leter etter etnisk norsk ungdom som de kan rane eller utføre blind vold mot.

Norske mediehus har alltid skyvet det under teppet, da det ikke passer med deres syn på et multikulturalistisk samfunn, men ser ut som at en enkeltsak..

Kom ikke som noe sjokk om at det ikke var mulig å kommentere på på sakene til VG, NRK eller Dagbladet.
NRK hadde til og med utelatt valgt å fjerne det politimannen sa i artikkelen:
Vi må kalle en spade for en spade - de er en gjeng. De opererer sammen hele tida - som regel på og ved utesteder, men nå også på skolen. De har alle utenlandsk bakgrunn, og ofrene er alltid unge etnisk norske menn, sier politiadvokaten til Dagbladet.
Vis hele sitatet...
Merk at dette er Trondheim, ikke Oslo der det finnes flere skoler med 97 % fremmedkulturelle, der det å være jøde eller etnisk nordmann er nok grunn for å bli slått eller ranet.

Her har vi forresten filmen usensurert:
https://www.youtube.com/watch?v=KCvD6_A_tIY
Dette er ingenting i forhold til hva jeg har vært vitne til gjennom 13 års skolegang i Oslo.

Høyreekstreme medier, nå har jeg hørt det også. Det er et faktum at nesten samtlige journalister stemmer SV, Rødt, venstre eller annet sosialistisk parti. Det var vel 1 eller 2 av 100 som stempte FrP.
Sist endret av pkk1990; 23. april 2016 kl. 12:04.