View Single Post
Sitat av Viper33 Vis innlegg
Hvordan i all verden kunne et så misforstått selskap vokse så drastisk på en slik kort periode? iPoder har ikke bare blitt et supert underholdningsprodukt. Det har blitt en mote. Det samme med iPhones og muligens (snart) iPads. Hvordan i all verden?! Noen mener at media har hatt en stor påvirkning siden iPod ble introdusert. Andre vil kanskje si at alt er tilfeldigheter. Ikke vett jeg, men en ting er jeg sikker på! Apple Inc. vokser finansielt med farlig fart. Spørsmålet er bare hvordan dette sikusset fløy til værs. (???) Selger egentlig bare Apple på reklame og mediaoppmerksomhet? Kjøper du som person deres produkt av interesse eller av hva du har lest i avisene?
Vis hele sitatet...
Folk kjøper det fordi det er bra produkter, og de forteller gjerne andre at det er bra produkter.

Sitat av Viper33 Vis innlegg
Mye misfornøyde Apple fans har sett seg misfornøyde med Apple's satsning av nye produkter som dette.
Vis hele sitatet...
Jasså? Hvilke fans er det da?

iPad Pro har jammen meg også fått seg en såkalt "Apple Pen". Noe av det jeg husker mest fra Steve's presentasjon fra 2007 var nettopp; "A stylus. We're gonna use a stylus. No! Who wants a stylus?".
Vis hele sitatet...
Du sammenligner to helt forskjellige kontekster. Jobs' uttalelse om stylus var i forhold til å styre telefonen med det. Når iPad Pro nå har fått en stylus så er det ikke nødvendigvis fordi den skal være primærmåten å navigere en iPad på. Tvert imot er vel stylusen ment for profesjonelle som har behov for det i jobben sin (designere m.m.).

Det er altså ingen motsetning mot å fnyse av stylus som styremåte på iPhone, og å innføre det som et arbeidsverktøy på iPad.

Hva var det forresten du lurte på om Apple "virkelig vil gjøre" da du startet tråden?