View Single Post
Har brukt mesteparten av ungdomsårene og starten på det voksne liv i en tåke av cannabis og ignoranse. Valgte angst og depresjon fremfor det å kjede meg uten å være høy, så drev en slags selvmedisinering, for det meste alene på kveldene, for å takle meg selv. Sluttet for noen måneder siden og merket etter kun en ukes tid at derealiseringen(DR) jeg var blitt kvitt kom tilbake igjen. Har nå daglig DR, men forsøker etter beste evne å ignorere det ved å være opptatt med viktigere ting

Vi må nok bare innse at for noen av oss fører det med seg mer ballast enn gode vibber. Merket dog at under påvirkning av alkohol har jeg nesten ingen begrensning på mengde cannabis jeg tåler i tillegg til at det bare er gøy. Er snakk om at en halv J kan gjøre meg til en angstfylt potet til vanlig, så at tre J's går ned uten problem i fylla er merkverdig. Synes også det er snodig at psykedelika aldri har gitt meg slik angst jeg føler av weed. Oh well, definitivt veldig glad for at jeg greide å bli kvitt vanen til slutt