View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Det er mye gode råd her og trådstarter er, tross situasjonen, relativt ressursterk og tar til seg informasjonen her på en god måte og har forholdt seg bra til det jeg føler jeg må påpeke:

4) Personlig helse
freak.no er ikke et sted å søke hjelp til diagnostisering eller selvmedisinering. Brukere som ønsker hjelp til behandling for skader, sykdommer eller andre lidelser bes kontakte autorisert helsepersonell, eller benytte nettsider som er spesifikt ment for å dekke disse temaene. Diskusjon rundt skadevirkninger og medisinske egenskaper til rusmidler er derimot tillatt.
Vis hele sitatet...
Freak.no er ikke en plass der du leker lege og begynner å foreslå hvilke medikamenter brukere skal prøve for å lindre eller ellers bistå behandlingen sin. Her har trådstarter utvist en særdeles sunn holdning mener jeg, at han presiserer at å ruse seg unna problemene er uønskelig og derfor takket nei til forslagene om å prøve ut slike medikamenter, men det er ikke alltid det er slik.

Alle utsagn som bærer veien om at noen må prøve et eller annet medikament slettes uten varsel. Du må gjerne dele dine erfaringer med gitte medikamenter eller kombinasjoner av medikamenter, trening, meditering eller andre teknikker men presiser nettop det! At det er din erfaring, det er ikke en instruks om hva trådstarter skal medisinere seg med