View Single Post
Sitat av KingStorebror Vis innlegg
Hei Ambryo!

Jeg har prøvd sobril, men det tar ikke angsten. Jeg føler effekten, men det hjelper ikke på angsten dessverre. Psykiateren jeg hadde når jeg studerte ville ikke sette meg på benzo, noe som jeg var enig i.

Nå er jeg villig til å prøve alt. Knakk sammen hos legen i dag og begynte å grine som en drittunge, men klarte ikke kontrollere det. Det blir slik når man ikke har noen å snakke med om dette. Jeg sa til han at jeg trenger lykkepiller eller whatever nå, jeg takler ikke dette så mye lengre.

Han skrev ut 2stk ulike medisiner som skal stabilisere over tid, men jeg har bare dårlige erfaringer med det, har testet så jævla mye ulike medisiner som har fucket hode mitt helt.

Men i det jeg skulle gå gikk legen i skapet å hentet 5 sobril til meg. Greit nok det, men jeg forklarte at jeg ikke har hatt noe effekt av det før. Knakk innpå 2 stk nå, håper det gir meg litt ro i sjelen. Skulle helst hatt meg noen solide trekk på bøtten!

Nå skal jeg teste disse jævla pillene, om det ikke funker så må jeg ha sterkere medisiner. Jeg ønsker ikke ruse meg, bare fungere uten så jævla mye ubehag i kropp og sin.

Kjempe flott å lese at du har blitt bedre, det må være en herlig følelse. Du sitter på en stor erfaring som jeg er sikker på har gjort deg mye mer empatisk for mennesker som sliter generelt med psykiske plager.

Ha en flott dag!
Vis hele sitatet...
Okey, bra du får muligheten til å prøve ut diverse midler da, så kanskje du finner noe som hjelper deg etterhvert.

Jeg synes sobril bare gjorde vondt verre, akkurat der og da funket det som det skulle, men dagen etter hadde jeg det verre enn vanligvis, sobril var gode for søvn i starten dog. Skal ikke anbefale deg noe som helst, men om jeg hadde vært deg ville jeg gitt vival/valium en sjangse, de har lang halveringstid så du trenger ikke ta dem ofte, jeg bruker ca rundt 5-6 vival i måneden og de hjelper meg veldig mye.

Hvis ingen ting funker har du Xanor som sistevalget, afaik er dette verdens sterkeste anti-angst middel, men det blir litt som med sobril at den letter veldig på trykket der og da men kan forverre dagen etter(mtp halveringstid) har aldri fått denne effekten av Xanor selv, men vet det er veldig vanlig, om du skulle få sjangsen til å prøve Xanor(Noe som skal godt gjøres) ville jeg ha brukt dette med ekstrem forsiktighet. God helg