View Single Post
Alkohol: Det eneste sosialt akseptable rusmiddelet vi har. Generelt ikke glad i smaken av det, og trives kun med rusen i "tidlig brisen stadie". Brukes stort sett kun i jobb forbindelse eller andre steder der alternativer ikke passer inn.

Amfetamin: Var hard på makkan for rundt 10 år siden, er veldig beskjeden med dette stoffet nå og har et slags "elsk/hat" forhold. Holder meg til lave doser på dette stoffet. 0.2-0.4g for en hel kveld.

Kokain: En av mine favoritter! Jeg kjøper dog aldri dette på gata i Norge, men på deep web som er det eneste stedet hvermansen kan få tak i god kvalitet. Gatekola er bortkastede penger. Fungerer svært fint med alkohol for å gjøre rusdelen etter brisen-stadie utholdelig.

2C-B: Elsk! Allsidig rusmiddel som både er klar for klubben, og hjemmekvelden. En kveld ute med fest, sosialt og moro doseres det 10-20mg, mens en visuellt fantastisk hjemmekveld doseres det i 70-120mg avhengig av setting. Gjerne høyere doser når det er færre personer tilstede. Svært visuellt!

LSD: Denne blir ganske todelt for meg, jeg liker godt å ta 1-4 blottere for en heftig psykadelisk tripp, men varigheten av dette stoffet blir ofte ett hinder for meg, og jeg heller ofte til 2C-B disse gangene. Men jeg er blitt svært glad i mikrodosering typ 10-20mcg i jobbsammenheng, sosiale sammenhenger. 20-30mcg når jeg holder på mer selvstendig og kanskje mer kreativt arbeid.

DMT: Ikke så mye å si om stoffet annet enn at jeg elsker det, også noe todelt stoff for min del men fortsatt mest erfaring med mindre doseringer <60mg. Dette gir meg en voldsom energi, og en afterglow som sitter i timesvis.

MDMA: My go to drug. Dette er mitt første valg. Bringer frem følelsen av forelskelse for alt rundt meg.

Cannabis: My daily friend. Jeg røyker hver dag, men ikke før arbeidsdagen er over. Jeg bruker å ha litt forskjellige typer på lur slik at jeg velger riktig røyk til riktig aktivitet. Brukes også i kombinasjon mer arbeid i visse situasjoner. Dette har virkelig økt livskvaliteten min! Forbruk: 0,5-1G pr.dag.

Benzo: Har tatt dette 3 ganger. 1g husker jeg ikke, mens de 2 siste gangene hatet jeg rusen. Kommer ikke til å bruke dette rekreasjonelt noen gang. Har noen i bakhånd i et "emergency kit" for psykedelika.

Opiater: Liten erfaring, ikke veldig interessert i dette. Har lyst til å prøve Heroin, mest for å ha prøvd. Generelt sett ikke veldig fan av opiater.