View Single Post
Trådstarter
25
Jeg ble aldri misbrukt men jeg så faren min være svært voldig og eiesyk mot moren min. Jeg har minner fra jeg er to der faren min er en totalt drittsekk og fler andre tilfeller der han bare har vært jævlig mot meg, mamma og lillesøster. Helt klart psykisk misbruk. Jeg er ikke særlig grei med mine nærmeste men dette er noe jeg ønsker. Jeg vil veldig gjerne gjøre for andre hva de gjør for meg. Jeg vet kan føle en vis sorg for andre men jeg må som regel presse tåren litt ekstra for situasjonen. Jeg har vært voldelig mot tidligere exer og det siste forholde jeg hadde var helt på trynet for vi var begge voldelige. ente med mange skader. Uansett, jeg tror ikke jeg er en helt jævlig elendig person. eller kanskje. Jeg ble så klart utredet av en utdannet psykolog. Jeg gikk til han i over ett år og jeg har vel aldri vært så velfungerende på innsiden som da. Men han sluttet og jeg ente opp som sprøyte misbruker. Jeg er veldig takknemlig for alle som skriver, det er svært interessant og jeg trenger å vite og få opp øynene mine om hva som skjer med andre.