View Single Post
Sitat av fryatt Vis innlegg
Utrolig tøft av deg å¨gjøre narr av meg, det virker som du er stolt av deg selv. Beklager at jeg ikke hadde lest alt. Men flott at du minner meg på det. Jeg kjører ikke bil på mange dager etter å ha tatt paralgin, som er et lovlig medikament. I reglene står det noe om at det ikke er lov å trakkasere andre på forumet. Jeg synes at å røyke hasj er mye farligere en alkohol når det gjelder bilkjøring. Det er min mening, og den må jeg ha lov til å ha, forøvrig har jeg ikke drukket alkohol på 11 år!! Arrogant og storkjeftet. Ja jeg har satt meg inn i det, men det tror vel ikke du noe på. For du er bedre å formulere deg, er det ikke sikkert at du har rett.
Vis hele sitatet...
Helt greit at du har egene meninger, men når du mener det du gjør, og i tillegg poster det på nett så må du tåle litt tyn
Er vel rimelig å anta at du aldri har prøvd cannabis før? Så da konkluderer jeg med at det eneste som ligger bak meningene dine er fordommer og uvitenhet.

Jeg bruker ikke å kjøre når jeg er rusa hverken på lovlige eller ulovlige rusmidler, men jeg VET at alkohol er langt farlige å kjøre på enn de fleste ulovlige rusmidlene jeg har prøvd.
Sist endret av EyesWideShut; 5. juni 2015 kl. 16:41.