View Single Post
Sitat av Lima Vis innlegg
Liker at dere tar kritikk for å ikke ville ta diskusjonen her, men så og avslutte med å oppfordre til å ta videre diskusjon og spørsmål på mail, igjen. Samtidig uansett hvor seriøse dere påstår og ha blitt så ville jeg aldri ha sendt penger til Normal, da inntrykket jeg har av Organisasjonen er såpass dårlig at jeg tenker dere bruker pengene på hasjnarkotikasprøyter(satt heelt på spissen) Kanskje dere burde starte på nytt, med nytt navn. Jeg er for legalisering btw.
Vis hele sitatet...
Nå tror jeg vi missforstår hverandre.

Jeg tar gjerne innspill og diskusjon på Frik.no. Men jeg har ikke tid til å følge med hver dag. Så send gjerne en SMS eller ring og tips meg om at det er noe på Frik.no som Normal burde svare på. Var det prøvde å si.

Men når det er sagt så har jeg begrenset tid og må prioritere. Å diskutere over telefon eller møtes i virkeligheten er utrolig mye mer effektivt. Ulempen er, som du skriver, at da er ikke informasjonene tilgjengelig for flere. Men det kan f.eks. løses med at folk poster oppsummeringer på Frik.no etterpå.

Jeg vil heller at du gjør noe for saken enn at du gir penger til Normal. Og hvis du har overskudd av penger men ikke tid, gi pengene til Foreningen for human narkotikapolitikk da vel. Eller kjøp noe reklameplass på Facebook.

Mvh, Torkel Bjørnson-Langen