View Single Post
Nå sier jeg min mening. Og det er det jeg står for.

Åssen i helvete går det an? Åssen personer er det som kommer opp i sånne situasjoner om at politiet kommer på døra og tar det opp på den måten i første stund ?

Og for det andre: du sier du driver med helgerøyings. Jaok. Så gjør du det, men det å tyste på dealeren din for å slippe unna 1-2 gram og leke snill gutt med politiet ( som er dems jobb, det er ikke dine "venner") De vil ta folk for narkotika.. Putte dem i fengsel, gjøre dem fattigere ( ja, dom) Også vil du liksom vurdere forslaget? Repeterer igjen: Åssen i helvete kommer du opp i den situasjonen? Jeg må bare ærlig innrømme at jeg skjønner meg ikke på sånne individer som tenker på den måten. Dette har ikke noe med at jeg ikke respekterer deg, men din tankegang imponerer meg svært lite.

Du har jo valget mellom å tyste da, å leve i den paranoide verden med at dealern og krets skal ta deg. Tror du politet beskytter deg når det står 3-4 gutter på døren for å ta deg? Nei, ikke i øyeblikket. Men kjør på å tyst som et svin og se om du får ett godt liv av det.

Jeg beklager den direkte talen min, men jeg ble ganske provsert over at det går an å komme opp i den situasjonen i det hele tatt ( er du ett troll? Prøver du å sjekke ut ting?") Grunnen til at jeg spør er fordi i min verden så høres det så far out å i det hele tatt ta opp et sånt tema. Du driver med helgerøykings liksom.. Hvorfor skal politiet bry seg om deg ?

Nei gutt( jente), du burde åpne opp øynene dine ( om dette er reelt) og holde deg langt unn av politet. Politet = problemer. Uannsett åssen du vender og vrir på det. Dette gjelder også lovlydige borgere.. Prøv å bli stoppet i en kontroll av en ung guttebass i tjenesten.. Sjekk an tonen hans, så skjønner du hva jeg mener.