View Single Post
m0b
m0b's Avatar
Trådstarter DonorAdministrator
Takker for fine ord! Det du prater om det høres abslutt ut som en kan gjøre. Så lenge jeg kan motta en datastrøm eller komplett fil, eller delta-fil så ser jeg ingen umuligheter med å få visualisert det du tenker på. Litt av greiene med Oculus Rift er hvis du klarer å visualisere noe inni nøtta di, så med lit smarte teknikker så klarer du nok å visualisere det i Oculus Rift. Forutsatt tilstrekkelig data, men det vil variere fra prosjekt til prosjekt.

Videre, jeg holder på å gjøre en deployment test. Jeg har laget et helt enkelt level som jeg ønsker at folk skal forsøke å kjøre. Ingen magi her. Men jeg arbeider litt iterativt, og utforsker litt områder jeg ikke nødvendigvis har vært borti før.

Nedlastingen vil være tilgjengelig fra http://wilhelmsen.nu/unreal-engine-4...ployment-test/ og dersom du er så heldig å ha en Oculus Rift, så er dette støttet!

Modellene som er i levelet er mottatt fra en som jeg nå har så smått begynt å samarbeide med. Dersom du føler at du har noe du vil bidra med, så ta kontakt.
Sist endret av m0b; 28. januar 2015 kl. 10:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.