View Single Post
Sitat av pidget Vis innlegg
Igjen, mnja. Er jo selvfølgelig enig om at 14k er lommerusk og ikke vil få noen til å lee et øyenbrun. I utgangspunktet. Men for alt vi vet så bor OP i en bygd med 800 mennesker der tanta er eneste funksjonæren i kassa i banken. Lite sannsynlig, men han er da tydeligvis redd for å sette de inn, og han er garantert av den yngre garde da han anser dette som et "stort" beløp.

Om polti sitter med deg i hekten, div dop i huset ditt, eller på de rundt deg, så vil klart kontospørsmål dukke opp. Det er i slike situasjoner ting blir ille. Om man ikke har utvist et snev av forsiktighet på forhånd.

Forøvrig har jeg hatt mye større beløp gående gjennom kontoene mine, gjentatte ganger. Med 0 i inntekt. Det er forsåvidt en annen historie, men ingenting jeg ikke kan stå for om bank/økokrim eller fanden sjøl skulle lure.-)
Vis hele sitatet...
Jeg hadde klint sammen siteringer og velformulerte setninger som gikk rett i dass fordi jeg sitter på et mac-helvete. Skjønner ikke at folk bruker dette dritet.

Poengene jeg hadde var:
- Om du bor i en bygd med 800 personer som bryter taushetsplikten sin for å spekulere i andre sine private anliggende, ja da blir det vanskelig. Selvfølgelig totalt irrelevant for OP´s problemstilling.

- Det første innlegget mitt var jeg usikker på om jeg skulle gidde å ta med noe så innlysende, men jeg gjorde det allikavel. Tydeligvis et bra valg, siden du nå tilføyer samme info som del av ditt mnja.

- Og sist, men ikke minst: Grattis med alle pengene.
Det er jo nesten like irrelevant som resten, med mindre du skal understreke hvor enig du er i alt jeg sier.Alltid.

SÅ; HVA MJA?
Sist endret av Tøffetom; 19. januar 2015 kl. 10:50.