View Single Post
Sitat av Tøffetom Vis innlegg
Faktum er at det gjøres hundre- om ikke tusenvis av overføreringer av denne størrelsesorden hver eneste uke, og selv når en sitter med en kriminell sin kontoutskrift vil det være svært usikre bevis.
Vis hele sitatet...
Igjen, mnja. Er jo selvfølgelig enig om at 14k er lommerusk og ikke vil få noen til å lee et øyenbrun. I utgangspunktet. Men for alt vi vet så bor OP i en bygd med 800 mennesker der tanta er eneste funksjonæren i kassa i banken. Lite sannsynlig, men han er da tydeligvis redd for å sette de inn, og han er garantert av den yngre garde da han anser dette som et "stort" beløp.

Om polti sitter med deg i hekten, div dop i huset ditt, eller på de rundt deg, så vil klart kontospørsmål dukke opp. Det er i slike situasjoner ting blir ille. Om man ikke har utvist et snev av forsiktighet på forhånd.

Forøvrig har jeg hatt mye større beløp gående gjennom kontoene mine, gjentatte ganger. Med 0 i inntekt. Det er forsåvidt en annen historie, men ingenting jeg ikke kan stå for om bank/økokrim eller fanden sjøl skulle lure.-)