View Single Post
Trådstarter
8
Sitat av pidget Vis innlegg
Sitter med En gammal cambridge audio A300og dali concept6 som gikk for halv pris når hifiklubben sku bytte ut merket. Har under middels stue, men klarer å riste huset greit nok om jeg vill. Holder mer enn nok til det meste, men gamla på 75 er sikkert ok fornøyd uten sub i tilegg. Poenget er at du ikke trenger de grøvste elementene for å få lyden du vil ha. Med mindre du har et hus (skjul) til deg sjøl. Jeg får makset meg ut ( om form og vilje er der) en uke på høsten og litt i romjulen.-=

Om du lager musikk og er genuint opptatt av et noenlunde nøytralt lydbilde så gå for noen studiomonitorer med en nøytral forsterker.

Skal du spelle russemusikk til naboers fortvilelse så kjør på ka F'' du vil!

Er du seriøs ang lage og høre på musikk så drid i CW.-)
Vis hele sitatet...
Så hva mener du om disse da?
https://www.hifiklubben.no/hoyttaler...yttalersystem/

Ser ut til at de er nokså gode på lydkvalitets siden som på dunkdunk og naboklager siden. prisen er ganske herlig for meg, (som sagt igjen, ingen geni på høyttalere og priser) og den pakka mangler bare en forsterker. Kunne dette vært noe? for både det med å lage musikk/høre på musikk + naboklager?

Sitat av FlStudio Vis innlegg
Så hva mener du om disse da?
https://www.hifiklubben.no/hoyttaler...yttalersystem/

Ser ut til at de er nokså gode på lydkvalitets siden som på dunkdunk og naboklager siden. prisen er ganske herlig for meg, (som sagt igjen, ingen geni på høyttalere og priser) og den pakka mangler bare en forsterker. Kunne dette vært noe? for både det med å lage musikk/høre på musikk + naboklager?
Vis hele sitatet...
Edit: Altså, ikke for å sette meg i bedre lys eller noe, når jeg mener musikk produksjon så mener jeg det som en hobby. Det blir jo mer seriøst når jeg først får tak i lyden, Pianoen osv osv. men hovedsaklig så blir det like mye musikk spilling som musikk produksjon, vil bare ha noe som er noenlunde i prisklassen og virker for begge delene, ser ikke etter noe profesjonelt. (forhåpentligvis senere en gang? ) derfor jeg tenkte på linken over, Cerwin vega er bare fordi det er typisk ungdom, ser rått ut, høres rått ut. men er åpen for alle muligheter. men for nå så krysser jeg CW ut av listen, de fleste mener det er dritt for musikk produksjon, noe som jeg også trenger høyttalerne til.

Edit: Altså, ikke for å sette meg i bedre lys eller noe, når jeg mener musikk produksjon så mener jeg det som en hobby. Det blir jo mer seriøst når jeg først får tak i lyden, Pianoen osv osv. men hovedsaklig så blir det like mye musikk spilling som musikk produksjon, vil bare ha noe som er noenlunde i prisklassen og virker for begge delene, ser ikke etter noe profesjonelt. (forhåpentligvis senere en gang? ) derfor jeg tenkte på linken over, Cerwin vega er bare fordi det er typisk ungdom, ser rått ut, høres rått ut. men er åpen for alle muligheter. men for nå så krysser jeg CW ut av listen, de fleste mener det er dritt for musikk produksjon, noe som jeg også trenger høyttalerne til.[/quote]

sorry angående det tullet som står ovenfor. jeg er relativt ganske ny til denne siden. skjønner ikke hvor jeg kan endre svaret som jeg har skrevet ovenfor, prøvde å gjøre noe, funket ikke.

sorry angående det tullet som står ovenfor. jeg er relativt ganske ny til denne siden. skjønner ikke hvor jeg kan endre svaret som jeg har skrevet ovenfor, prøvde å gjøre noe, funket ikke.
Sist endret av FlStudio; 15. januar 2015 kl. 05:57. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.