View Single Post
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Trådstarter
Sitat av bleh Vis innlegg
Brukte 0d3adb3ef0
  • Er det meningen at sanger skal fortsette å spille i bakgrunnen uansett hvor man navigerer?
    Hvis det er det, ville jeg hatt en eller annen form for controller et sted så man kan stoppe sangen hvis man vil. Per nå må man vente til den stopper eller navigere til en ny sang.
  • Hvis man høyreklikker i den visuelle sangavspilleren restarter man låten. Ingen andre kontroller tilgjengelige, skulle gjerne hatt noe volumstyring.
  • Er det noe begrensinger på avatarbilde-upload? Prøvde et random bilde, lite på rundt 10kb, men den loader i det evige og på refresh blir bildet alltid svart (altså man ser ikke det bildet man faktisk lastet opp).

Stilig side, skal fortsette å se etter rare ting.
Vis hele sitatet...
Takk for tilbakemelding!

Jeg jobber med en mini spiller som skal dukke opp når man navigerer bort fra en låt.

Det at avspilling restarter når du høyreklikker klarer jeg ikke å gjenskape. Jeg får bare opp den valige høyreklikk menyen, med mulighet for å lagre bilde, osv.
Hvilke browser bruker du?

Maksgrensen på bilde upload skal være såpass stor at det i utgangspunktet ikke burde være noe problem, skal teste litt på denne