View Single Post
Det jeg syns er så tragisk, samme hva man ruser seg på så lenge man er edru når man kjører.

Knasker jeg piller sørger jeg for at jeg er 100% edru når jeg kjører. Men neida som artikkelen sier, selv om du ikke sitter bak rattet, men dem finner ut at du har noe ulovlig i deg så blir du automatisk fratatt lappen.

Ikke rart folk som har rusproblemer ikke tør og innrømme for noen at dem har ett problem, da blir dem jo straffa, Norge har blitt en stat hvor det lønner seg og juge om sine problemer for og unngå konsekvensene av og fortelle sannheten.

Hvis man blir tatt rusa på piller eller andre rusmidler inkl alkohol mens man kjører så forstår jeg at man blir straffa.

Man kan godt sitte hjemme og drekka seg drita på alkohol uten og miste lappen nemlig fordi det er lovlig, men og ta seg en rev og politiet kommer på døra mister du lappen på dagen, selv om du ikke har vært i nærheten av noen bil

Syns det er verre med 2 foreldre som putter i seg piller og det som er når dem har en 3 åring i hus, samtidig som dem kjører rundt pillefjerne med ungen i baksetet.

Edit: nå har jeg ikke satt meg bak rattet på over 3 uker, nemlig pga at jeg ikke vil sette meg bak rattet før jeg er edru nok til og kjøre.
Sist endret av king123; 3. november 2014 kl. 13:31.