View Single Post
Sitat av ExtremeHHH Vis innlegg
Ehm... du sier at problemene ble værre etter bios update, og enda værre etter reset av instillinger på bios.. Det høres ut som noe ikke har blitt gjort helt riktig her. Prøv å update bios på nytt, og følg en guide for akkurat ditt hovedkort. Gå over instillinger på BIOS, se at main video display står som PCI-E 16x port der ditt skjermkort står. Dette hørtes i utgangspunktet ut som ett software problem med driveren din til skjermkortet og jeg annbefaler da videre å ta en uninstall av alt av drivere, og installere siste driver tilgjengelig. Dette bør løse problemene dine.
Vis hele sitatet...
Bruk da faktisk en guide for oppdatering av BIOS, og main video display er faktisk ikke en innstilling som er mulig å finne på hovekortet mener jeg i hvertfall. Har lett flere ganger, men finner det ikke i BIOS. Er ikke hos PCn akkurat nå så jeg får ikke til å gjøre noe nå. Kommer tilbake om probleme løste seg eller ikke løste seg

Sitat av knutazz Vis innlegg
er ikke så lengesiden jeg var borti samme problem selv med jobb pcen min, det som løste feilen hos meg var, oppdaterte bios til siste versjon, avinstallrte chipset driveren og grafikk kort driveren, der etter laste ned og installerer de siste driveren fra produsenten av maskinvaren.

når det kommer til bios oppdateringer så er det ikke altid det går å oppdatere til siste versjon hvis det er noen versjoner imellom den som er installert og den du oppdaterer til
Vis hele sitatet...
Det var en god del bios updates mellom min versjon og den jeg oppdaterte til, men skal det gi en sånn effekt?
Sist endret av HaakonBacon; 10. oktober 2014 kl. 11:46. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.