View Single Post
Av egen erfaring og som venn av flere tyngre amfetamin misbrukere kan jeg lett si at amfetamin er hva jeg betrakter som mest skittent. Voldsomme svingninger i humør, samt litt for ofte psykotiske episoder gjør brukere av amfetamin veldig ustabile og uforutsigbare. Jeg kan snu ryggen til en person, men ikke til et dop og definitivt ikke til amfetamin.

Det gjør også noe med hygienen til brukere. Noen kan kanskje ha en strøken leilighet, men i de fleste tilfeller ser det heller helt bomba ut. Har vært på besøk hos folk som har hatt flere tomflasker eller vaser fylt med urin stående midt i rotet da de ikke klarer eller gidder å ta den korte turen på badet under en nedtur. Og den forbanna eggstanken som de svetter ut er uutholdelig. Noen kan kanskje holde seg fresh og fin, men i lengden går det alltid samme veien.

Det er dessverre slik jeg ser amfetamin i miljøet rundt meg. Veldig trist å se oppegående mennesker ende opp slik. For ikke å snakke om den knekte psyken til disse. Nei det er bare deprimerende.
Sist endret av HardstyleLABAN; 8. september 2014 kl. 16:33.