Tråd: Islamsk stat
View Single Post
Sitat av Bothrops Vis innlegg
Du blander og mikser ting akkurat som du ønsker for å beholde synspunktet ditt. Du kobler sammen ting som ikke henger sammen og påstår ting du ikke har belegg for. Du vet ikke at journalistene var korrupte. Du vet ikke at all terror kommer av amerikansk og vestlig innblanding. Det er mye du ikke veit og enda mer du ikke ønsker å vite.
Du har fått ditt synspunkt fra et sted, og det inneholder propaganda. Selv om USA bomber araberne betyr ikke det at araberne kan gjøre hva faen de vil med alle andre.
Vis hele sitatet...

Kan du utdype hva jeg blander og mikser? Vanskelig å svare når du er så lite spesifikk.

Jeg skrev aldri at journalistene var korrupte, jeg skrev de var på oppdrag av korrupte medie hus fra USA. Og dette er en kjent sak at Amerikansk medie er korrupt. De vinkler saker for å fremme sine interesser. Jeg lærte dette faktisk på den norske skolen. Og alle mennesker er inneforstått med det.

Mine synspunkter stammer ikke fra hva andre har fortalt meg, de stammer fra ting jeg har lest og som har blitt bevist. Og mye av det er kulturelt, noe jeg kan bekrefte eller avkrefte når en organisasjon som IS påstår noe.

Isteden for å angripe meg og mine meninger kan du gjerne komme med saklige argumenter mot den filosofien. Ikke vits å angripe meg. Hold deg saklig.