View Single Post
Etter at dette skjedde med meg har jeg gjort ekstremt mye research. Det er nok ikke mange på freakforum som har lest mer faktisk forskning på MDMA toksisitet enn meg. Wikipediaartiklene på både norsk og engelsk mangler ganske mye litteratur innenfor dette. Jeg vil ikke spore av tråden i den retningen, men det jeg føler det er viktig å få frem er at MDMA kan indusere en lang rekke problemer, inkludert HPPD, ved kun én enkelt gangs bruk i noen brukere/i noen situasjoner.

www.bluelight.ru så er det relativt mange brukere som rapporterer HPPD spesifikt i varierende grad etter bruk av MDMA.

Dosen min inkludert redosering kan ha oversteget 200mg, men ikke over 250mg. Jeg hadde én enkelt mild hallusinasjon som endret ansiktet til en person på tven som sto på. Synet mitt forøvrig fungerte godt under trippen.

Angående spørsmålet hvorvidt dette skaper angst for meg, så er svaret nei. Angst, depresjon og diverese dissosiative problemer (depersonalization/derealization) er blant problemene som jeg sliter med etter den ene gangen med MDMA, men jeg føler ikke at de er direkte knyttet til de HPPD-aktige symptomene. Har for the record aldri hatt noen psykiske eller fysiske problemer overhodet før dette.