View Single Post
Huxley's Avatar
Trådstarter
32
Jeg klager ikke på NAV i nåværende situasjon, heller forventer jeg ikke oppvartning fra hverken NAV eller arbeidsgiver, jeg vet hvordan det funker.
Det eneste jeg lurer på er om hvilke veier en kan gå om en vil jobbe i et annet selskap enn det en er sykemeldt i, når en ikke får lov å jobbe i annen posisjon der en er sykemeldt.
Samt hva risikoen er om jeg trosser lover og regler å tar en sidejobb f.eks i utlandet i sykemeldingsperioden.
Alt dette er egoistisk selvfølgelig siden motivet er å øke egen kompetanse og tjene penger. Men tror det vil være til gode for de fleste andre involverte parter også. Men klart, dette vil ikke være noe enkelt å sette i system, jeg tenker på meg selv, akkurat sånn som systemet vil i dag.
Men VM-kamper og FIFA14 får vel holde, så satser jeg på at jeg ikke blir alt for utålmodig.
Jeg er redd jeg kommer til å synes FIFA blir behageligere enn å jobbe når jeg blir vant til å sitte på ræva med herpet rygg.

Har satt en hundrings bl.a på at James Rodrigez scorer og at Colombia vinner, så det er nok der pengene skal ramle inn :P