View Single Post
Sitat av AXiMe Vis innlegg
Kode skrevet i AngularJS er vanvittig mer vedlikeholdbart enn noe annet, i min erfaring.
Vis hele sitatet...
Vedlikeholdbar kode kommer ofte mye mer ann på utvikleren(e) enn på valg av teknologi. Det er jo veldig "inn" for tiden, akkurat som backbone var kjempe kult for 1 år siden - og noe annet er kult om et par år.

Og det å bruke slike biblioteker som skal kjøre på klienten kan fort gjøre at summen av alle bibliotekene kommer på >1mb, selv i minified versjoner. Så skal man legge til ting som bilder. Hvordan fungerer dette med klienter som mobiltelefoner som finnes f.eks. på tregt 3G nett? (Greit nok, slike ting blir ofte cachet på klienten, men første sidevisning kan bli veldig treg, og koste en del båndbredde hos brukeren)

Uansett var ikke poenget mitt at AngularJS er dårlig, for det er et bra valg i mange tilfeller. Men jeg vil si at å sette slike spesifikke krav som at en webitvikler i dag må ha kompetanse med f.eks. AngularJS blir litt feil - da det finnes veldig gode alternative måter å lage websider på som gir deg et like godt resultat.