View Single Post
om han gjør det så booter ikke OS X, jeg annbefaler at du kjører Clover bootloader. Først installerer du windows på en egen disk, napper ut disken, installerer OSX og bootloader på en egen disk, setter i begge diskene, setter OSX disk som pri boot i bios, da kan du velge OSX eller Windows i Bootup, kjører dette oppsettet selv helt glatt med OS X 10.10 Yosemite.

Og for å boote burken uten safe mode må du ha alle kextene du trenger for å få all hardware til å kjøre. prøv å kjør bootup med verbose mode for å se hva han ikke klarer å starte av drivere. ser i signaturen din at du har 780 gpu, jeg vet ikke om OSX Mavericks støtter den gpuen native out of box. jeg gjetter på at du kanskje ikke få starta OS X uten safe mode fordi den ikke klarer å starte hardware acceleration og framebuffers. google litt rundt etter 780 kext til OS X, så kext injecter du de. skal da fungere greit. Hvordan er det ellers i OS X? har du nettverk og lyd native? jeg regner med at du også må installere IntelPCUPowermanegement kexten for å ikke få hibernate bug. Det er litt stress å mekke en hackintosh første gang om du ikke har noe erfaring med det. Men jeg ser ingen grunn til at du ikke skulle få ett dønn stabilt oppsett med din nåværende maskin om du i utgangspunktet får bootet opp burken din i OS X i utgangspunktet.
Sist endret av ExtremeHHH; 16. juni 2014 kl. 08:21. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.