View Single Post
Trådstarter
72
Dette er hva jeg får opp:

PROBLEM FUNNET: "den eksterne enheten eller ressursen tillater ikke tilkobling".

@EyesWideShut: Når jeg pinger google.. så kommer dette:
pingakker sendt er lik 4,motat er lik 4, tapt er lik 0(0% tap), gjennomsnittlig tid for tur retur i millisekunder: minimum er lik 45ms, maksimum er lik 199ms, gjennomsnittlig er lik 83ms.


Noen ide?

@Lurvelen:

Ja, jeg lastet ned Spybot:Search&Destroy igår... ettersom, jeg leste at DEN, fjerner WAJAM (som er et bedritent sosial-medie spammer programm, knyttet til nettleserern).
Har brukt search&destroy i mange år.. bare ikke siste året, så har god tro på at programmet i seg selv ikke er noe gale. Men da jeg kjørte vanlig "full scann", og "CLEAN" findings... inklusive WAJAM (takk gud for at den fant det).. så var nettet gone.. Så ja. Det lukter muffins der. Jeg prøvde å kjøre en Repair, eller, sånn "angre" funksjon, men den henger seg opp ^^,

Men det kan da ikke være så jævelig vanskelig å få orden på det. Nettverkskortet i laptoppen funker jo som knall.. jeg er jo her nå (på gjeste brukeren).. men Administrator har ikke nett ! :S Merkelig greier altså..
Sist endret av Skrueløs; 8. juni 2014 kl. 03:16. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.