View Single Post
Trådstarter
717
Sitat av Rick Vis innlegg
Siden det er lørdag, og jeg kunne vært ute på fest men heller leser gjennom eldre tråder på NFF.. Ble det noen gang noe ut av dette? Virket som noe jeg vil se mer bilder fra!
Vis hele sitatet...
Grunnen til at du ikke har hørt mer om dette er at jeg har kjempet en hard kamp på liv og død.
Den har jeg nå etter mange år vunnet takket være kirurgene på AHUS.

De som disponerer eiendommen har lovet meg og Thoryllo adgang for flere år siden, men jeg har vært for syk til å kunne gjennomføre en slik ekspedisjon.

Nå er jeg snart sterk nok så jeg håper om ikke alt for mange måneder skal vi på fet tur, for eierens ja gjelder fremdeles.

Det ligger litt kunnskap i hvordan jeg har fått mast meg adgang, jeg har på Thoryllos vegne tilbudt tilgang til råfoto og krevd alle kommersielle rettigheter.

Da skulle alle få sitt.
Grunneier en gratis avfotografering av en eiendomsdel de selv ikke vil besøke og en ung eventyrer/fotograf får seg en fin mulighet.

Det er mye fin ue hvor begge parter kan ha glede av å fotografere et forlatt objekt.

Dette objektet kan være indrefilet, nå revne bygninger tilhører den forferdelige delen av landets historie og hva som egentlig finnes under bakken vet ingen da det ikke er undersøkt.

PS! Til gamle kjente: matchvekt er nå ca 85 mer enn 30kg over bunnivå snart 1 år siden sist jeg lå for døden