View Single Post
Vel som en start off på tråden, jeg bor et sted hvor det er en slags "gjenganger" av en pedofil yngre mann. Denne "mannen" om han så er verdig til å kalles dette er 27 år gammel og har en god historie med overgrep på et flertall av mindreårige jenter (de fleste under 14-15). Jeg ser daglig denne karen sitte å storkose seg med å gli tunga rundt i kjeften på små jenter og utgir seg for å være yngre enn han er. Denne karen har flere ganger blitt anmeldt men ikke engang blitt pålagt så mye som et forelegg, ikke engang en dag varetekts fengslet. Hvorfor? Vel, denne "karen" har visst psykiske lidelser som visst nok skal gjøre at han ikke kan ta egne valg, enda jeg dag ut og dag inn ser han gjøre nettop dette.

Denne mannen går fremdeles fritt rundt i en av de større byene i vestfold, uten å gå for mye inn i detaljer og uten at dette skal virke som løgn og fanteri er dette informasjon jeg har fått fisket tak i fra hans egne venner og ofre. Han voldtar ikke bare disse jentene på "normalt vis", en av hans ofre (som nå er 17, fylte 15 året det skjedde) kom fra leiligheten hans full av blåmerker, bitemerker og tydelige tegn etter slags og utøvd vold. En viss tenning eller fetish på å skade andre å se seg selv så vidt jeg forstod det.

Hvorfor forteller jeg dette spør nok mange seg selv nå? Jeg vil se denne mannen straffes, politiet gjør jo ingenting på tross av utallige anmeldelser og rapporteringer. Jeg sitter ofte å funderer på hva jeg selv kunne gjort for å straffe en slik mørk og dyster kriminell ugjerning. Men på den annen side vil jeg heller ikke ty til vold personlig da dette kun går utover meg, denne gutten det er snakk om bor tilfeldigvis også en 10 minutters gå tid unna min egen leilighet. Hva mener dere her på freak? Burde en slik kar straffes? Og hvem skal gjøre det når politiet ikke vil? Hva er en god straff? Og er psykiske lidelser som ADHD og Asberger en unnskyldning nok til å utføre kriminelle handlinger?

Beklager rotet og styret og mulige skrive feil (dyslektiker) men dette er noe som lenge har plaget meg og river i meg da jeg ser disse stakkarslige uskyldige små pikene måtte lide både psykisk og fysisk på denne måten uten noen form for rettferdiggjøring