View Single Post
Sitat av Crisposjokolade Vis innlegg
Jeg henger meg på.
Jeg har sensurert navnet mitt og alt annet, men dette brevet blir sendt avgårde i morgen sammen med en plate crispo.

SPOILER ALERT! Vis spoiler

Ola Nordmann
Norgesveien 26
0000 GOKK

Gjøvik Politidistrikt
Postboks 54
2801 Gjøvik

Tilståelse av lovbrudd

Jeg tilstår herved å ha brutt narkotikalovgivningen.
Jeg henviser til narkotikaforskriften $3 bokstav c:

"blandinger (flytende, i fast form eller i gassfase) med innhold som nevnt i bokstav a) eller b).
Med psykoaktiv effekt menes effekt på sentralnervesystemet i form av stimulering eller nedstemthet med minst én av følgende virkninger: hallusinasjoner, forstyrrelser i motoriske funksjoner, tenkning, adferd, oppfattelse eller sinnsstemning.
Med blandinger menes oppløsninger, fortynninger, ekstrakter, konsentrater, tinkturer og produkter av enhver art, herunder farmasøytiske preparater, samt bearbeidede former av de aktuelle stoffer, droger, planter og sopper, forutsatt at bearbeidelsen ikke fører til en kjemisk endring av stoffene."

Jeg har i løpet av 2014 spist fire plater sjokolade.
Sjokolade inneholder psykoaktive fenetylaminer, og fenetylaminer er i samme "gruppe" som f.eks MDMA og MDA.
Jeg vil gjerne at saken etterforskes, og at jeg blir straffet for dette lovbruddet.

Vedlagt er den faste formen som inneholder psykoaktive fenetylaminer; En plate Crispo.
Imøteser svar snarest.

___________________________
Ola Nordmann, GOKK, 28.03.2014
Vis hele sitatet...
Om det ikke har blitt bemerket tidligere i tråden så bruker du dollartegn og ikke paragraftegn her, det sikkert nok til at brevet ditt blir lagt i "midlertidig buffer lager" før det så overleveres til permanent oppbevaring på nærmeste resirkuleringsanlegg.
Sist endret av elkjip; 29. mars 2014 kl. 22:20.