View Single Post
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Jardoss Vis innlegg
Sier dere gir piloten en sjanse, etter premierevisning på Cinemateket hadde ingen en kommentar på engelsken Som er et godt tegn!
Vis hele sitatet...
Hvorfor skal vi gidde å betale for å se filmen for å kunne gi dere tilbakemelding på den? Jeg hadde ihvertfall ikke giddet å betale penger for å hjelpe dere. Sleng den ut gratis på Internett, så kan jeg vurdere å se den.

Greia er at de som så den på Cinemateket mest sannsynlig er kompiser og folk som er svært positive til filmen fra før av. Vi på Freak har ingenting med filmen å gjøre, og vi vil både subjektivt og objektivt fortelle hva som er bra og dårlig med filmen, og være 100% ærlig. Folk som står og ser deg i trynet vil neppe det. Det er svært viktig å få sånne tilbakemeldinger når man holder på med noe kreativt, ellers blir man sittende fast i en falsk verden der man tror at man er bedre enn man er.

Så over traileren igjen nå, og jeg har skiftet mening om engelsken. De andre her har definitivt rett, man hører absolutt at folkene ikke er engelske og det er svært kleint. Serien har et kult konsept, men dere har tatt dere vann over hodet med språket. Jeg tror faktisk at dere veldig enkelt kunne fått denne på TV om dere hadde hatt norsk språk på den, og det er vel dit dere satser.
Sist endret av Dongerino; 12. mars 2014 kl. 16:43.