View Single Post
Arnee's Avatar
Trådstarter
69
Sitat av Mandokir Vis innlegg
Høres ut som du rett og slett er skolelei!

Dersom du sliter med konsentrasjonsproblemer vil du også slite med å konsentrere deg når du leser på internettforum eller ser på TV, og dersom du ikke gjør det ville jeg ikke bekymret meg stort over det. Alle blir drittlei av skolen på et tidspunkt eller et annet, og mitt beste tips er å "suck it up" og gjøre ditt beste. Bruk juleferien til å koble av og kom tilbake med fulladede batterier

Angående trening så er min personlige erfaring at jeg får mer energi og bedre konsentrasjon av å trene utholdenhet, mens jeg føler meg dau etter å ha trent styrke. Som sagt kun min egen erfaring, men vil anbefale deg å prøve noen langt joggeturer hvis du ikke allerede driver med det.
Vis hele sitatet...
Setter virkelig pris på dette svaret. Hehe, sliter ikke akkurat med å konsentrere meg når jeg leser på Internettforum, ser aldri på TV though.

Skal definitivt bruke juleferien på å koble fra ja. Har sett fram til juleferien siden høstferien. :P Angående trening, jeg trener ikke styrke. Nesten bare utholdenhet. Løper på tredemølle og sitter på sånne maskiner. Ingen benkpress her. Jeg jogger ikke noe særlig, men det hender jeg går lange turer med faren min. Vi har en hytte der man må parkere bilen for så å gå ett stykke. Faktisk god trening hvis man har litt i sekken.