Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av chiller123 Vis innlegg
Hei!
Har nå gått til innkjøp av 2 stk 35w CFL 6400K-pærer og 2 stk 25w CFL 2700K-pærer.
Har også kjøpt 2kg aktivt kull og noen svært tynne kluter som jeg skal lage kullfilter av, for å ha foran viften.
Jeg har montert kabelen til de to lampene med hvit innvendig lampeskjerm om til en, og har en strømregulator som kan programmeres til 12/12 osv.

Det som gjenstår først og fremst er for meg nå å kjøpe PC-kabinett! Ja, dette blir en mikrogrow deluxe med LST og lowrydere. Noe annet blir umulig pga hvordan og hvor jeg bor.

Jeg har noen spørsmål, og oppfordrer ellers folk om å komme med tips!
1. Trenger tips til kabinett som er (relativt naturligvis) HØY.
Vet dere om noen som er høy med minst 2 vifter i til en pris rundt 500? Må være lystett.
2. Tips til frø til lowrydere?
Vis hele sitatet...
Det med å få det lystett, det må du nok regne med å gjøre selv.
Litt svart elektriker teip f.eks skal vel gjøre susen, evt fugemasse eller gummikledning.
Du burde vel også prøve å ha det stående i et relativt mørkt rom, da jeg tipper det kan komme lys inn fra viftene?

Googlet "I need a huge pc case" for deg, her finner du masse forskjellige forslag om store kabinetter, så får du nesten finne ut hvilke som kan passe til deg.
Jeg har aldri prøvd en stealth-grow i kabinett selv før, så kan ikke bidra med noe spesiell erfaring.

Google resultater for store kabinett

Guider til stealth grows i PC

Du finner mange forskjellige videoer og tips til hvilke lowrydere du kan bruke til dette med et enkelt google søk.

Beklager at jeg linker så mye til Google, men som sagt har jeg ikke noe erfaring med hverken stealth grows eller lowrydere.
Sist endret av Juliaan; 16. november 2013 kl. 17:58.