View Single Post
shiiiibe mjau mjau!!
aeon_illuminate's Avatar
Sitat av ivioynar Vis innlegg
Hvilke interessante perspektiv har du fått fra fyret? Har du samtidig sørget for at faktaene i disse "interessante perspektivene" stemmer?

Hvis du ikke ser at fyret-folka er nynazister så bør du vurdere å lese litt idehistorisk heller enn å leke middelaldrende backpacker

[COLOR="Green"]Er det sånn at passiv-aggressive smilefjes alltid gjør setningen som kommer før mer eller mindre provoserende? Greit nok at du prøver deg på randoms, men på folk som har vært her langt lenger enn deg? Come on.[/COLOR]

Foreslår at du tar med deg Sions vises protokoller på roturen din til fiskeskjær, for etter din metodikk må den være en ypperlig kilde til kunnskap om jødisk kultur fordi så lett kan gjennomskue den...
Vis hele sitatet...
Ærlig talt administrator, men altså dette her er på grensen til mobbing. Jeg har oppfattet at en del her sterkt misliker DumDiDums meninger om ulike ting, men er det såpass med begrensning på hva man har "lov" til å si og ikke - selv på freak.no?
Det generelle inntrykket jeg sitter med er at det er en hel del helt legitime meninger - innen ulike saker - som får ufortjent mye kritikk og angrep fra ulike brukere på forumet, og det er ikke mye som skal til for at det ikke er stuerent inne her.


En annen ting er at dere to kan ta uenigheten et annet sted.. Og som administrator burde du overhodet ikke spissformulere deg og angripe én enkeltbruker midt i tjukkeste plenum. Jeg ble faktisk paff når jeg så innlegget.


Tredje ting - og dette er rent ontopic; greit nok, Fyret.no er av og for 'de mongolide', uten et fnugg av tvil, men når er disse menneskene faktisk nazister/nynazister og hva gjør dem til nettopp dét?

Jeg lurer jeg, siden dem for meg virker som noen garvede rasister og "white nationalists" generelt sett, men selv derfra er veien til ren nazisme er et stykke altså...
Takker for eventuell oppklaring.
Sist endret av aeon_illuminate; 13. november 2013 kl. 14:24.