View Single Post
Sitat av enanthate Vis innlegg
Du gjentar jo det jeg sier - bare at konsekvensene kunne vært 30-60 dager, ikke 3 år.
Vis hele sitatet...
Tja, en del av dem som blir missbrukt som mindreårig, får også alvorlige psykiske senskader av dette. Disse kan vare livet ut, eller man trenger kanskje noen år med samtaleterapi, for å komme over dette. I skjeldne tilfeller ordner dette av seg selv. Men det hender også, at denne personen blir seksuelt inaktiv resten av sitt liv. Altså har dermed så og si mistet all tiltro til andre mennesker.
Og da mener du det passer med 30-60 dager? For min del kunne det gjerne vært 21 år for voldtekt av barn og voksne og hyppig seksuelt missbruk av barn! Ei jeg kjenner ble lesbisk p.g.a. dette. Og selv om et barn kan være med på dette når det skjer. Så er det dermed ikke sagt, at dette ikke kan få konsekvenser etterpå!



Sitat av enanthate Vis innlegg
Nei, du må gjerne gi opp.

Skal man sette seg et mål, så er målet voldtektsfritt. Og jo nærmere man kommer målet, jo bedre. Det betyr ikke at vi skal gi opp bare fordi det ikke går.
Vis hele sitatet...
Hvis du skal gjøre Norge fritt for voldtekt, så er jeg redd, at det er noen få folk, som har så lavt respekt av andre og det andre kjønn. At du må drepe, eller amputere lemmer og kjønnsorganer, så bare hode og kroppen er igjen på dem. Noe jeg tror er uaktuelt.

Jeg er sikker på, at det er noen av disse, som er så pervo. At dem kommer til å klø personer på private steder med sin ene fot, hvis de kun har dette igjen.

Så jeg tror at ditt "voldtektsfrie samfunn" er bare en hypotetisk utopi!