Tråd: syre vs flein
View Single Post
Sitat av Muradi Vis innlegg
LSD kan fint brukes som partydop, men psilocin er ikke særlig egnet til det, med mindre man tar en "hippieflip" (psilocin og MDMA).
Vis hele sitatet...
Hvis du er på riktig type konsert/festival er sopp et helt greit alternativ hvis du er erfaren og har kontroll. Du slipper f eks å skulle finne på noe å gjøre midt på svarte natta etter at konserten er ferdig og du har 6-8 timer med hard tripping fortsatt foran deg.

Trodde forøvrig hippieflip var LSD+Sopp, og at Sopp+MDMA=Jediflip. I tillegg har vi candyflip som er LSD og MDMA, noe jeg opplevde på et lite rave for litt siden uten noen problemer.

Til OP, det beste du kan gjøre er å starte i små doser med gode venner, helst ute i naturen vekk fra forpliktelser og 'hverdagsting'. Har ikke så mye å si hva du prøver først, jeg har hatt mange vakre soppturer etter jeg begynte å utforske LSD.

Når du har fått en grei idé av hvor forskjellige doser av de forskjellige stoffene tar deg kan du eksperimentere med mer 'risikable' omgivelser. Har city trippa på syre i Oslo, og hadde det dritgøy i frognerparken midt på natta, klatra opp i fontena som det ikke var noe vann i og hadde parken for oss selv. Ikke til å anbefale med mindre du har erfaring og vet du kan takle det.

Men husk alltid at hvis du føler deg uvel, tenk så lite som mulig og bare gå med alt som skjer. Nyt hvert øyeblikk og gjør det beste ut av det, men ikke stress over det du ikke kan forandre på. Jeg satt hjemme hos foreldra på syre med venner en gang og min mor kom hjem. En utfordring, men husk at ingen vet at du tripper med mindre du freaker ut. Ta det rolig så går det som regel bra.