View Single Post
Jeg drikker mye alkohol, og finner ut at jeg skal skrive geniale saker. I realiteten kommer det bare helt usammenhengende vas ut selv om jeg genuint tror det jeg skriver er kjempebra.

Eller jeg kan sitte på youtube og glo på ørten videoer om hvordan ulike medisinske prosedyrer utføres (har en nerd i meg når det gjelder medisinfaget), få det for meg at jeg skal trene på noen. Flere ganger har jeg funnet ærlige forsøk på kirurgiske sting i ulike varianter både på pynteputer og duker.

En god hasjrus... Da blir jeg hærlig bortreist, lener meg godt tilbake, og så snart jeg blunker fort mot lys... Da ser jeg ikke bare flash eller blå streker, men at disse raskt går over i fargerike psykedeliske mønstre eller artige tegneseriefjes. Siste tror jeg er den morsomste typen rus jeg får... Men etter noen skikkelige badere og en psykotisk episode på alkohol+brunt, så har jeg ikke rørt brunt. Benzoer gjør meg stort sett bare hærlig sløv og faenivoldsk. Noen ganger har jeg gått bananas på eBay med kredittkort fordi jeg kan bli gira om jeg kombinerer med alkohol... Samme med morfinpreparater. Blir mest av alt god, sløv og likegyldig i positiv forstand. Alt av nerver forsvinner, humøret blir godt. Da kan jeg bli vel sosial, ringe venner til ikke helt fornuftige tider og skrive "ambisiøse" mailer. Ikke skjelden har jeg angret en del etterpå, fordi skriveriene mine har vært vel utleverende. Takk og pris kjenner vennene mine meg godt...