View Single Post
mihi
wopah's Avatar
Trådstarter
68
Ja, vi har flyttet alt verktøy ut av leiligheten for sikkerhets skyld. Hahahah mye nyttig altså..
Helt utrolig at alt virker så logisk der og da, det må være en relativt stor del av hjernen som sier takk og farvel under stuk. Enig, noe er fint og fortrenge!

Selv elsker jeg å tegne, alt fra blomster til små hoder som er ruset på div. Noen ganske realistiske. Bare dumt jeg brukte kladdeboken jeg bruker på skolen en gang, så hun som satt ved siden av meg stusset nok litt på hva jeg hadde drevet med men hun sa heldigvis ingenting.. Så får jeg et lite behov for og prate med folk jeg ikke har snakket med på lenge, og generelt ikke har noen interesse av å prate med til vanlig på facebook. Avtaler alltid for mye med for mange, og legger ut tonnevis av idiotiske bilder jeg mener er rå kule der og da. Mange stolte øyeblikk. Til tider verre å sjekke mobil etc. etter en god stukenatt enn om jeg har vært ute på en god fyllekule. Blir heller aldri ferdig med å brette klærne mine, tellekanter all the way!