View Single Post
Har gått gjennom dusinvis av dealere. Generelt sett, er det mye dårligere vare der ute enkelt sagt. Dette har nok med høyere framkomst av "skunk" weed og syntetiske cannabinoider som ikke eksisterte før. Synes ikke det er så rart å hevde at weeden har blitt dårligere når man vet at det foregående stemmer... Når man i tillegg legger til genetisk manipulasjon, det faktum at det nesten aldri lukter mer.... Jaja, det får ihvertfall meg til å bli skeptisk. En lignende utvikling har vi også sett på LSD fronten. Der gamle brukere helligjør hvordan "det var" samtidig som vitenskap viser at den som eksisterer i dag er sterkere. Jajoja, det kan godt hende at både cannabis og lsd er sterkere i dag, men sterkere betyr ikke nødvendigvis bedre og hvis man tror det har man et ganske grunnt syn på drugs...

Anyway, min "Litmus" test på good weed:
Du blir glad.
Du blir avslappet.
Du blir kreativ m. visuals etc etc(ikke fullblods halliser seff men i hvertfall en mer visuell fantasi).

Sjelden jeg får noen av disse effektene på weed lenger og jeg vet heller ikke om noen som får disse effektene? Noen der ute? :-)

Noe man også må tenke på er at det meste av cannabis i verden kommer fra de samme kildene. Har hørt at for eks. en viss motorsykkelklubb står for distribuering i Norge etc. Om så lenge marijuanaen kommer fra de samme kildene og plantene i seg selv er gjenstand for genetisk manipulasjon kan det fort føre til at kvaliteten på varene stuper...

http://www.hailmaryjane.com/how-to-k...ment-818610844 <- "alt var bedre før" hehe. Jeg gjør det kanskje litt lett å kritisere meg her, men legg merke til det han sier om at han hadde en "instant good time" og betraktningen hans om folk på Hempfest...