View Single Post
Nå skal man ikke se bort i fra at det faktisk er blitt gjort noe med cannabisen som selges. Jeg ser ikke hvorfor ikke, om 'ingen merker forskjell', det er billigere (/bedre pris) og det ikke skader noe annet enn psyken til de som bruker det.
Beste hadde vært å teste ut dealeren din av og til, som noen over her sa, med et EZ-kit sett. Og snakke med dealeren om det, hadde også vært en god idee, i hvert fall om du finner ut at det er syntetisk og/ eller du kjenner han godt fra før av.

Har også hørt at cannabisen er blitt bedre og bedre, ikke værre og værre. Jeg vet ikke hvem som har rett, etter som jeg aldri har testet ut cannabisen min, men det kan godt også ha noe med psyken som til slutt sier i fra.
Jeg, personlig, mener at cannabis er virkelig noe som kan få deg til å tenke bedre. Med litt opptrening og rett fokus når du røyker (beste er å starte med rett fokus de første gangene, slik at subconsiousheten din forbinner cannabis med riktig ting), og deretter holde det rette fokuset. Du vil etter hvert merke at tankene dine automatisk går i riktig rettning og alle tanker minner om hverandre, som setter deg i riktig fokus/ rettning.

Jeg anbefaler alle å virkelig lese, lære og undersøke det (ALT) de gjør, slik at de får mer av det de vil og mindre av det de ikke vil. Weed kan hjelpe deg, om du lar det. Men først må du være riktig person.
Ta til deg riktig personer å lære av, i forhold til det du ønsker å finne ut av (snakker ikke om IRL-people, men om du har såpass gode veiledere, så go for it. Snakker om mennesker som har mastret sitt emne, som er kritiske og som du kan stole på gir deg rett informasjon 99-100% av gangene).

Kunne skrevet videre om dette i år, men er usikker på om noen kommer til å lese/ ta til seg og innse virkeligheten av det. Men de fleste k a n det jo fra før av uansett (sarkasme/ EGO).