View Single Post
Sitat av SemiColon Vis innlegg
At alkohol fucker opp trening er ren og skjær bullshit. Du reduserer treningseffekt i 1-2 dager etter alkoholinntak, men det setter deg ikke merkverdig tilbake i form og progresjon. Jeg driver selv med utholdenhetsidrett og vil kalle meg selv en toppidrettsutøver ettersom det er min livsstil, og jeg ser på meg selv og de rundt meg at alkohol setter deg ikke merkverdig tilbake mtp form.
Vis hele sitatet...
Ehh?

Selvfølgelig ødelegger alkohol for treningen!? Du bygger muskler i lang tid etter endt treningsøkt, du har større behov for proteiner og kroppen må få bygge seg opp igjen. Hvis du går på fylla to dager etter trening ødelegger dette noe av den effekten, da dropper kroppen å finpusse de siste delene på kroppen og fokuserer på å drepe hangoveren din.

Reduserer trenings effekten etter, heller tvert imot. Tar du deg en treningsøkt dagen etter en fest gir deg dette bare fordeler. Ingen som sier du skal kjøre maks på markløft, men det gainer deg uansett i lengden.

Alkohol er verken gunstig for veksthormonet eller testoen din.

Jeg tar meg noen øl en gang i blant jeg også men merker jeg får mer ut av å spise litt ekstra enn å tro jeg blir Jay Cutler av å ta 6-7 halvlitere ute på byen. Masse kalorier, ender som oftest opp med dårlige måltider ved siden av og formen blir ikke det samme.

Det eneste som KAN virke "positivt" er at hvis du er skikkelig dehydrert dagen etter kan du se mer definert ut. Ikke at dette er noe gunstig i det hele tatt.

Alkohol gjør menneskekroppen svak. Det har ingen positive effekter, når du trener trenger du alle mineralene, vitaminene til å bygge muskler, ikke til å fjerne gårsdagens to sixpack.

Det er forskjellig fra person til person, men jeg ville anbefalt å ha minst 2 dager fri fra et ordentlig strikt treningsprogram før fylla.

heartslava!

Sitat av Mr.NicePrice Vis innlegg
Vet ikke helt hvordan den munsj greia fungerer, men hvis du sliter med å spise nok så kan hasjen hjelpe deg tenker jeg. Vurderte litt å starte å røyke pga det, men ikke faen etter jeg har sett kompisene mine blitt slasker etter all den røykinga.
Vis hele sitatet...
Du vurderer å begynne å røyke fordi du ikke spiser nok? Seriøst? Kjøp deg en etterlengtet gainer eller spis mer ordentlig mat. Alle kan spise nok, høy forbrenning eller ikke..