View Single Post
Veldig skummel freak
Frufsa's Avatar
Trådstarter
Sitat av missjones Vis innlegg
Klart det har noe å si hvor ofte du spsier. Spiser du abre en gang for dagen går kroppen i sparebluss og forbrenningen går ned, du spiser som resultat mye mer.

Gjevnt blodsukker er også viktig, både på energinivået og generell bedre form. Det sies at frokost er det viktigste måltide for dagen, og det stemmer om du jobber eller går på skole og bruker kroppen og hjernen.

Ganske sikker på at du vil føle deg bedre om du har ett jevnere inntak av mat og da spesielt sunn mat. For du spioser vel kanskje ikke veldig sundt når du spiser en gang for dagen?
Vis hele sitatet...
For det første jeg er på ingen måte feit(faktisk undervektig) jeg jobber med fysisk arbeid, jeg spiser ikke spesielt usunt(greit nokk lunchen min er ikke spesielt sunn(da den somregel består av 0,5-1kg varmmat fra meny eller spar, samt et sundstykke og en liter iste, men slenger somregel på en frukt, da i form av feks et eple, går også mye i yogurt.
Middagen er det min mor som står for så får i meg et sundt måltid hver dag(om jeg må lage middag selv blir det nesten aldri ferdig mat og grandiosa og slikt møkk, da det rett og slett ikke smaker godt.
Det hender også jeg på trass trøkker i meg en halv skive til frukost, men dropper somregel dette da jeg ikke er sulten til frukost, og mat om morgenen generet sett smaker grusomt, drikker dog et glass melk hver morgen, hender også jeg tar et glas appelsinjuice også, om jeg har god tid.

Men som sagt, er jeg sulten så spiser jeg, uanset når på dagen det er.