View Single Post
Gnomosaur
PurFaen's Avatar
Trådstarter
257
Sitat av heartslava Vis innlegg
Ville først tenkt på fruen og ungen. Hvis du vet at du egentlig ikke har mulighet til å skaffe de pengene så send fruen og ungen vekk midlertidig. Finn på en unnskyldning hvis hun allerede ikke vet om det. Ærlighet varer lengst uansett men noen ganger må man få dra noen hvite løgner.

Har absolutt ingen du kan stole på og eventuelt låne fra? Bruk kreditt? Bedre å betale tilbake til en snill bank enn folk fra Øst Europa. Ikke til å tulle med.

Ville bare tatt det som en mann, uansett hva det skal bety. Pass ekstra godt på barnet og dama, ikke greit å ha de der hvis de kara kommer.

Uansett hva du gjør ikke gjør noe kriminelt ihvertfall, det er fortiden. Du kan lett få et u(sikkert) lån som dekker det meste, men ordne dette hos bank eller på kreditt.

Kjip situasjon.. Skaff pengene, betal tilbake, glem alt tullet, lev livet med damen og barn og tenk fremtid og dropp fortid.

Ta vare, håper ting ordner seg for deg. Livet er ikke lett as, spesielt når man leker med kortene..

heartslava!
Vis hele sitatet...


som sagt, ungen er hos barnevernet, dama er lei og har gjort det slutt, jeg sendte dem bort med en gang jeg fikk høre om dette, har vært helt ærlig med både kjæresten og min familie, jeg er ferdig med å leve med løgner og faenskap..
har hørt med familie og venner og det er ingen som kan hjelpe,mine foreldre er ikke akkurat økonomisk anlagt de heller..
exdamen, før ex delen kom inn i bildet sa seg villig til å ta opp et lån,men den båten har seilt nå

Sitat av Bemu Vis innlegg
kredittkort eller slike veldig gunstige lån de reklamerer for på tv til alle døgnets tider, med kun 21% rente.
Lånet vil nok ha dobbla seg når du har fått betalt, men du slipper hvertfall å leve i frykt for at noen smeller inn døra di.

Må og få legge til at jeg håper du ikke tar kontakt med barnet før dette her er ute av verden, dette er dine feil å ikke barnet sine.
Vis hele sitatet...
Jeg har gjort dumme valg, men jeg er ikke dum, barnet mitt er det kjæreste jeg har og jeg gjør alt i verden for henne, selv om det betyr at jeg ikke får være med henne på en stund