View Single Post
They call me insane.
Trådstarter
24
Sitat av Mith Vis innlegg
Når du blir tatt så blir du tatt for innbrudd og kanskje hærverk.
I tillegg så vet du vel ikke grunnen til at huset er tomt? Hva med mugg, asbest, radon eller problemer med vann/kloakk eller brannfaren med det elektriske anlegget?
Vis hele sitatet...
Jeg vet hvorfor bygget er forlatt, om det er noe annet som er helsemessig farlig vet jeg ikke enda, men det finner jeg ut om jeg blir dårlig etterhvert.

Mugg og radon skal ikke være et problem seende at de tre rommene jeg oppholder meg i, er bare sement, og jeg lufter godt stedet svært godt, og jeg skaper mye gjennomtrekk om jeg skulle ønske det. (Oppholder meg forresten høyt over bakkenivå, så radon er jeg rimelig sikker er ikke et problem)

Asbest er jeg usikker på, jeg kan svært lite om det.

Jeg har ikke begått innbrudd. Det er ingen indikasjon på at jeg ikke får lov til å oppholde meg der, både kortvarig eller langvarig.
Dessuten er det lett å komme seg inn, både dører og knuste vinduer, så innbrudd er det ikke.
Hærværk derimot, det må de vel bevise at det er jeg som har gjort?
Er det ikke slik at i Norge så er det uskyldig til det motsatte er bevist?

Det å male rommet og faktisk gjøre det mer pent, kan ansees som hærverk, men i realiteten så pusser jeg det faktisk opp.

Idag skal jeg koste og vaske stedet. Ordentlig.

Vann/kloakk er som sagt ikke tilgjengelig, hovedkranen er skrudd av, og slik skal den forbli.

Elektriske anlegget vet jeg ikke så mye om, men det er ikke derfor bygget er forlatt. Jeg har hittil bare brukt elektrisitet for å holde pc, mobil og barbermaskin ladet. I framtiden blir det litt vann-koking og kanskje til og med litt enkel-matlaging med det er et luksus-sideprosjekt jeg ikke har fokus på for øyeblikket.