View Single Post
Sitat av Ramaskrik Vis innlegg
Beklager, men det sier mye om faren din at han heller vil ha et godt forhold til kollegaen sin enn deg. Og det sier mye om politiet at han ikke kan tillate at en kollega blir dømt, uansett om han er skyldig eller ikke. Jeg får ofte inntrykk av at Spesialenheten tenker på akkurat samme måte...
Vis hele sitatet...
Tror ikke faren hans sitter å tenker på hvem han skal velge å ha et godt forhold til..
Tror faren hans er interessert i å ha et godt forhold til både sønnen og kollegaen..

Når det er sagt, så hadde jeg latt anmeldelsen stå!
Om det faktisk er grunnlag nok til å straffe han så har han nok gjort noe galt..
Hadde tilogmed ringt og informert om at den anmeldte prøver og påvirke saken ved å kontakte din familie og at du nå står i en meget ubehagelig situasjon på grunn av dette..

Tenk hvis en privatperson du hadde anmeldt tok kontakt med familien din for og prøve å få deg til å trekke anmeldelsen. Hvordan hadde politiet sett på saken da?

Likhet for loven er det noe som heter, selvom det kanskje ikke alltid gjelder for politiet.. I de situasjonene hvor faktisk loven har blitt brutt av lovens håndhevere på en slik måte at det kan avstraffes, synes jeg det burde straffes!