View Single Post
ElectroGeek™
37
Jeg har mine liggende i en stor plastboks pakket dobbelt i zip-bags.. La all produksjon dødt etter sommeren for 2 år siden, og har skutt opp restene de siste to nyttårsaftene (+ litt i ny og ne ellers ofc..).. Vurderer å begynne så smått igjen da jeg har ganske mye råchems liggende som jeg nødig vil kaste.. (Blant annet ~10kg KNO3.)

Derimot tror jeg ikke politiet her jeg bor bryr seg.. Mtp på hvor lite diskre jeg har vært generelt burde de ha banket på døra for lengst om de brydde seg.. Har filmet byfyrverkeriet år etter år og de to siste årene har det blitt linket til av lokalavisen.. Med mitt navn under, da jeg i et genialt minutt selvsagt sendte dem link til 2011/12 fyrverkeriet.. En hver som så videoen ville få opp flere av mine videoer som suggestions, og siden over 2000 så videoen, må da noen ha sett de håndlaga luftbombene også.. Men nada skjedde. De ser tydeligvis at jeg bruker hodet, så derfor fokuserer de nok på folka som ikke gjør det..

Det hører også med til historien at jeg så og si utelukkende lager ~2.5" luftbomber som jeg skyter elektronisk, og lager veldig få salutter der ingen skytes på bakken. Fikk en følelse etter 22.06.11 at de fleste som fikk den hemmelige storeonkel på telefon eller døra laget større kaliber og/eller flere salutter enn meg..